Motivaction doet TNO klantonderzoek

Thema:
Digitale samenleving
Duurzame samenleving
Gezonde samenleving
Veilige samenleving
6 februari 2023

Op dit moment voert onderzoeksbureau Motivaction een onderzoek uit onder klanten van TNO. Het kan zijn dat Motivaction u benadert om deel te nemen aan dit onderzoek. Wij stellen uw deelname hieraan zeer op prijs. Uw deelname is uiteraard anoniem.

Over het TNO klantonderzoek

TNO laat elk jaar een onderzoek uitvoeren naar het beeld dat diverse stakeholders van ons hebben. Met dit onderzoek willen wij meer inzicht krijgen in uw wensen en behoeften ten aanzien van onze dienstverlening. We horen graag van u waar we ons kunnen verbeteren om samen met u, door innovatie, meer impactvolle verandering te realiseren. Om dit te doen hebben wij uw feedback hard nodig.

Laat je verder inspireren

350 resultaten, getoond 1 t/m 5

Tijdmakers in beeld: Wilfred Visser over data uit de ondergrond

Informatietype:
Insight
20 december 2024
Tijdmaker Wilfred Visser, software engineer bij TNO Geologische Dienst Nederland (TNO-GDN), brengt samen met 300 collega’s de ondergrond van Nederland in kaart.

De cruciale rol van de schietmeester bij kogelwerende bescherming

Informatietype:
Insight
20 december 2024

Veilig data delen in de zorg

Informatietype:
Insight
17 december 2024

Tijdmakers in beeld: Peter Paul van 't Veen

Informatietype:
Insight
13 december 2024

Woningbouw versnellen: 5 oplossingsrichtingen van TNO

Informatietype:
Insight
11 december 2024