TNO lanceert nieuwe merk & werk campagne: #ditisonzetijd

Thema:
Digitale samenleving
Duurzame samenleving
Gezonde samenleving
Veilige samenleving
14 maart 2023

TNO laat graag zien welke impactvolle bijdrage ze levert ten aanzien van de grote uitdagingen waar onze samenleving voor staat. Daarnaast is van belang om als TNO het beste talent in huis te halen om voorop te blijven lopen op innovatief gebied.

We leven in onzekere tijden. Vol wereldwijde uitdagingen op het gebied van veiligheid, gezondheid, duurzaamheid en digitalisering. TNO ziet juist in deze tijd veel mogelijkheden. Met een trackrecord van meer dan 90 jaar heeft TNO de ervaring en kennis om samen met partners te excelleren op het gebied van innovatie.

TNO richt zich met de nieuwe merkcampagne #ditisonzetijd op de samenleving in de breedte, overheid, ondernemers en talent op de arbeidsmarkt. En nodigt iedereen uit om samen met TNO de samenleving veiliger, duurzamer en gezonder te maken. Geholpen door alle digitale mogelijkheden die we vandaag de dag hebben.

Merkcampagne en talentwerving

TNO start de campagne medio maart 2023 met als campagnethema voor het merk #ditisonzetijd. In de doorvertaling naar de arbeidsmarkt wordt talent uitgenodigd om bij TNO Tijdmaker te worden. Wat erop neerkomt dat we hen oproepen om te komen werken bij TNO en een stempel te drukken op deze tijd.

Dit is onze tijd campagne

Lees meer over de 'Dit is onze tijd' campagne.

Laat je verder inspireren

1253 resultaten, getoond 1 t/m 5

Nieuwe TNO spin-off Scenexus haalt investering van 1,6 miljoen euro op

Informatietype:
Nieuws
15 januari 2025
TNO kondigt vandaag de lancering aan van Scenexus, een nieuw spin-off bedrijf gespecialiseerd in software voor stedelijke planning.

Defecten in windturbinebladen opsporen met röntgen-dronetechnologie en digital twin

Informatietype:
Nieuws
14 januari 2025

Leren van het verleden maakt renovatieopgave natte kunstwerken beter planbaar

Informatietype:
Insight
13 januari 2025

TNO 2025: Impact en groei door focus

Informatietype:
Nieuws
12 januari 2025

Mensen behouden én aantrekken: technologie als bondgenoot bij personeelskrapte

Informatietype:
Insight
9 januari 2025