Digital twinning
Digitalisering
0 afleveringen

Predictive twins in de gebouwde omgeving

In dit webinar gaan we in op wat een Digital Twin is, wat nodig is om deze te upgraden naar Predictive Twins en hoe je ze in praktijk brengt. We discussiëren over welke impact een Predictive Twin zal hebben op de gebouwde omgeving en hoe lang het gaat duren voordat we zo ver zijn in onze sector. Je leert wat we kunnen bereiken met de inzet van Predictive Twins, zoals het verbeteren van veiligheid, kostenreductie, het verminderen van hinder en het bijdragen aan circulariteit door verhoging van duurzaamheid.

Deze webinar is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in en/of betrokken is bij digitalisering van de bouw’ van assetmanager, BIM-manager en hoofd R&D-afdeling, consultant, adviseur vastgoed, adviseur ICT tot manager Ontwikkeling & Exploitatie, CTO en leden van een directieraad.

Webinar Predictive twins in de gebouwde omgeving

TNO en TECNALIA werken samen aan Digital Twins voor slimme en duurzame steden

20 januari 2023
TNO en het Spaanse TECNALIA Research & Innovation hebben afspraken gemaakt over strategische samenwerking op het gebied van toegepast onderzoek rond slimme en duurzame steden, mobiliteit en sleuteltechnologieën, en met name Local Digital Twins.

TNO partner van City Deal ‘Een slimme stad, zo doe je dat’

20 januari 2023

Programmatische samenwerking ‘Brede Welvaart’ Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en TNO

16 november 2022